Mehrab6840 güzel ama ben pek sevemedim kışın çok soğuk oluyor ilk bir kaç ay güzel geçiyor geziyorsun her yeri sonra hep taş yada bana öyle geldi 😂😂 ben daha çok yeşilliği seviyorum burası kurak geldi biraz bana havası da nemsiz olunca alışamadım bi türlü