Doktor gaz damlası falan vermişti ama kapağını açmama bile gerek kalmadı. Peryavşan otunu kaynatıp içmek bire bir çözüm. Sen bişeyler yediğinde hemen iç. Bebişine de emzirdikten hemen sonra 2 çay kaşığı falan içir. Ha bir de sürekli masaj yapıyordum. Çok şükür masaj ve peryavşan otundan sonra bizde gaz sorunu kalmadı