23Erkncikus kendim kimyon çayı yapar içerdim ve 3 aya kadar mercimek çorbası tahıl yemekleri yememiştim (bence gereksiz keşke yeseymişim) bide biz ilk Biogaia gaz damlası kullandık sonra metsil birer kutu damlalar bittiğinde gaz da bitmişti 🧿😇 bebek gazdan ağlarken hafif hafif hoppidi hoppidi zıplatırdım sakin müziklerle, geğirirdi yavrucağım öyle bi yöntem bulmuştum kendim 😂 benimkinde işe yaramıştı aklıma gelenler bunlar