Canım bende cok araştırdım su konusunu uzman dahil 4 farklı doktorla görüştüm kesinlikle mamadan sonra su verilmeli.. kızımın idrarı sapsarı olmuştu doktora sordugumda su vermediğin için olmus dedi her bebek farklı tabi ki orası ayrı ama ben verilmesi taraftarıyım ki doğduğundan beri veriyorum her mama sonrası aşırıya kaçmamak şartıyla... bence vermelisiniz tekrar doktorunuzla görüşün tabi dediğim gibi 🌸