dvran22 Benim oğlumda ilk 1 ay sadece emdi ama sonra sütümün artmamasından dolayı mama+meme devam ettik 5. Ayda da sütüm gitti tamamen direk mama yiyor 1.5 aydır şu an 6.5 aylık olduk. İlk 6 ay su vermedim doktor 6. Ay başlicaz demişti çok arada sadece tadına alışsın sonradan içmez falan diye vermiştim o kadar. Doktorum çoğunluk mama yediğini bildiği halde mamada sudan yapılıyor zaten verme demişti.