dvran22 sinocn12 evet canım büyük çoğunluk pamukçuk olmasın te böbreklere ağırlık inmesin diye veriyormuş çok sağol😊
Ebruko Mama değil de bizim doktorumuz da pamukçuk için gittiğimizde her emzirmenden sonra 1 çay kaşığı su içir demişti. Pamukçuk geçene kadar yani. Ağzında süt kalınca pamukçuk iyileşmiyomuş
1mom1baby dvran22 ilk ay mama+memeydi anne sutunde su var diye su vermiyodum doktor verilmesi gerektiğini söylemişti her mamadan sonra 1 çay kaşığı su ver demişti mama içtiği için anne sutunde bulunan su yetersiz kalır diye bi açıklama yapmıştı
Ebruko dvran22 evet canım. Ama kendiliğinden geçmiyo ve ilerlerse ağız yaralarına dönüşüyo boğazlarına kadar yayılıyo. Çok fena bişey
Symnlrg Oğlumda gün içinde anne sütü gece de genelde mama alıyor doktorumuz sabah akşam çay kaşığı su ver dedi
Yegino dvran22 bende mama kullandığım dönemde verdim ama her mamadan sonra değil. Mama kabızlık yapar su ver dedi doktor bana
dvran22 Yegino ayy şu mama yüzünden benim kızım tuvalet sorunu yaşıyor artık su veriyorum canım dünden başladım
[silindi] dvran22 doğdu doğalı değil ama 2 aylık olunca mamaya başlayınca su vermeye de başladım günde bir çay kaşığı. Sakıncası yok ilk 6 ay gerek yok diyenleri dinleme ver. Tüm gün kahve içsen ama su içmesen yine de çok susarsın değil mi? Tüm gün mama içen bebeğin de emin ol susuyor. Özellikle yazın
dvran22 [silindi] haklisin canım 1 çay kaşığının zararı olmaz bence Sonuçta bizler bazen rezene anason kimyon çayı veriyoruz bunlar sudan dahaa zararlı
dvran22 Ebruko ayy canım benim kızımda 2 gün önce dilinde bu beyaz şeyler oldu normal sandım ama dün su verdim dilindeki beyaz şeyler azalmış çok şükür, demek ki gerçekten pamukçuk yapabiliyor
Ebruko dvran22 öksürük bile yapıyo ya. Dudaklarında beyaz küçük yara gibi biseyler çıktı . İlaç kullanmak zorunda kaldık. Karbonatlı suyla temizlemeyi veya şu icirmeyi daha erken yapsaydım belki o kadar ilerlemezdi. Artık yok ama hala günde 2 sefer de olsa veriyorum artık su. Tekrarlamadı çok şükür
[silindi] dvran22 zaten o dedikleriniz hiç verilmemeli emziriyorsanız kendiniz için emzirmiyorsanız da vermeyin
dvran22 [silindi] canım ben 3 kere verdim boşu boşuna vermişm şimdi artık ben içiyorum ve faydasını gördüm bebek biraz daha iyi ..kimlerin aklına bakarak ne yaptım 😏
dvran22 [silindi] ben zeytinyağını çok nadir kabız olduğu zaman veriyordum artık onu da vermiyorum yeni aldığım d vitaminin içinde zeytinyağı varmış zaten, ama kabız olursa zeytinyağının zararı yok yine veririm😊
sevimli61 dvran22 ilk sütüm gelmediğinde yaptığım mama takviyesinde bir çay kaşığı su veriyordum doktorum söylemişti
ilaygunduz aslında mamadan sonra birkaç çaykaşığı su verilmesi tamamen ağız içindeki mama kalıntılarının temizlenmesi ve bebeğin pamukçuk olmasının engellenmesi içindir, mama alan bebeğe ayrıca su vermeye gerek yoktur. sizin mamanız hangisi?
dvran22 ilaygunduz biz ilk başta aptamil kullandık doktor tavsiyesi ile bebelac golda geçtik bize hiç iyi gelmedi kabız yaptı daha sonra yine başka bir doktor tavsiyesi ile aptamil comformil aldık gaz ve kabızlık için o bize iyi geldi onda devam edecektik bi akşam mamamız bitti nöbetçi eczanede comformil yoktu diye sadece aptamil aldık şimdi aptamilin bitmesini bekliyoruz yine comformil alacağız inşaallah
Minikbezelyem87 dvran22 Bize doktor değil ama ebe 1 çay kaşığı mamadan sonra ver demişti ve verdim ayrıca bizim bizzat başımıza gelmiş bir olay kuzenim uyumazmış doğduğu zaman sürekli ağlarmış ve vücudunun derileri büzülmeye başlamış doktor görür görmez ndn su vermediniz bu bebeğe demiş yani verilmesi gerekiyomuş ben ilk doğduğu günden beri veriyorum şuan 9 aylık tabi size kalmış vermeyen annelerde var ister verirsiniz ister vermezsiniz çünkü her doktor farklı bişi söylüyor bu konuda şimdi hemen o nasıl doktormuş diyenler olacak bahsettiğim doktor bulunduğumuz şehrin en iyisi o yüzden şimdiden söyleyip konuyu kapatayım
dvran22 Minikbezelyem87 her doktor kendi bilgisiyle hastalarını yönlendiriyor aslında verilmesi bence daha iyi, benim kızım daha 23 günlükken ateşi çıktı kuvöze aldılar ve vücudu susuz kalmış dediler o zamanlarda sütm o kadar çok yoktu sürekli mama ile besleniyordu acaba o zamanlar su verseydim böyle ateş durumu olur muydu şimdi onu düşünmeye başladım
dvran22 Ebruko çok şükür canım geçmiş olsun, ben vereceğim yaa yazık günah birde ağız yolundan hastalık kapmasınlar ..zaten bu gaz onları perişan ediyor😥
Deletedmom0380 Bende anne sütü ve mama giderken ekstra su vermiyordum iki güne bir rezene çayı dışında. Anne sütü su ihtiyacını karşıladığını biliyoruz zaten de. Ama tam mama içtiğimiz için bu aralar artık günde bi rezene çayı veriyorum 10-15 ml çünkü mama ne kadar suyla hazırlanıyorsa da su ihtiyacını gideremez ve tıkanıklığa yol açar ki açtı geçen hafta oğlumda.