Bizde iki doz aldık, ilk başta bende tereddütle yaklaştım fakat şimdi iyi ki yaptırmışım diyorum. Geçenlerde yakınımız rota virüsüne yakalandı ve ölümden döndü diyebilirim. Bende verem aşısına karşıyım biraz bi çok ülkede yapılmıyor yıllardır. bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum