Tek doz rota aşısı yok rotatek 3 doz ve rotarix var 2 doz. Bu dozlar birbirleriyle kombine yani birisini yaptırıp diğerini yaptırmayınca ilk yaptırdığınızın hiçbir etkinliği kalmıyor. 2. Dozu veya 3. Dozuda yaptırmanız gerekiyor.
Hastanede çalıştığım dönemde rota virüsü kapıp günlerce helak olan aşırı su ve kilo kaybı yaşayan gözleri süzülen o bebekleri görünce evli bile olmadığım halde ta o zaman yazmıştım aklıma yaptırmalıyım diye. Aşı olan çocuk daha hafif atlatıyor en azından. Maden bir doz yaptırdınız diğerlernide tamamlayın lütfen