Moondem Kiviefe benim allah razi olsun annemle kayinvalidem bebek konusunda cok destek oluyorlar yoksa evet yaptiriken dusunuyor insan ...
Azraaktag Kiviefe ya bu aşıyı bende çok merak ediyorum besin alerjisi olanlarn yaptırılması önerilmiyor diye duymuştum Bi. Keresinde ne kadar doğru bilen varmı?
Hulya55 Hilalceee peki nasıl anladiniz allerjik olduğunu benim oğlum 4 aylik ilk dozu yaptım 2.dozu 6.ayda dedi dr muz ama alerjik mi bilmiyorum