Merhaba, benim de 9 gün oldu ve dikişin bir cm üzerinde yatay bir hat şiş. Muhtemelen fıtık olduk ve yeni bir ameliyat olmadan geçmeyecek. İnanılmaz moralim bozuk, canım yanıyor stresim yüzünden çocuk da emmeyi bıraktı. Çok pişman ve mutsuzum sezaryen olduğum için.