melek1123 üzülme canım benim ilk gebeliğinse ilerde ikinciyi yapınca doktorlar orayı düzeltiyor gönlünü ferah tut hem bi baktın kendiliğinden geçti belli olmaz canını sıkma. Ben çok üzdüm kendimi ağladım benimde sütüm azaldı sen öyle yapma olan yine bize oluyor inanki. Ağrıyı dert etme normal o geçer ağrı kesici iç iyi geliyor