Merhaba bende de var aynısı 13 ay oldu sezaryen doğum yapalı. Doktor başta anlamadı sonrasında ise üzerinde et oluşumu olduğunu bi sonraki sezaryende alınabileceğini söyledi. Ama inanılmaz kaşınıyor kaşıdıkça açıyor maalesef. Ciddiye gösterdim içine kortizonlu igne yapıp şişliği alabiliriz ama görüntü olarak kalır dedi. Aranızda kortizonlu iğne yaptıran oldu mu?