gmz1991 valla canım 9 ay 7 gün oldu hala duruyor 🤭 aynen dediğin gibi göbek gibi aslında zayıf bir insanım doğum kilolarım da kalmadı ama o şişlik göbek gibi kaldı 🤭 ben doktora gitmedim bunun için normaldir diye düşündüm kaç kat kesiliyor netice de geçecektir bence geçmezse de artık çok sorun etmiyorum ben ☺️ başlarda can sıkıyor ama alışıyosun😂