beasmir benimde oğlumun yüzünde isilik gibi kızarıklıklar eksik olmuyordu, sürekli beyaz tenli olduğu için hassastır erkek çocuğu kızar ondan olur diyordu cevremdekiler bende nemlendiriyordum ama geçmiyordu sonra bı gün eczacimiza danıştım şampuan ne kullanıyorsun dedi Dalin dedim sakin kullanma bırak egzamaya kadar götürür dedi. Gerçekten Dalin kullanmayı bıraktığında beri yüzündeki kızarıklıklar gitti