öncelikle geçmiş olsun,, son zamanda bizde dalin şampuan kullanırken benzer öksürük sıkıntısı oldu..
% 98 doğal diye yalan slogan yazıp kandırıyorlar , civciv le sempatık ambalaj yapmışlar ? ve o zararlı parfüm maddesi abartı kokuyor.. ne kadar tehlikeli.. saça hiçbir fayda sağlamıyor.. carrefourlar da yasaklanmış neyse bu şamp