Oğlum 4 5 aylıktan beri sürekli geniz akıntısı öksürük hapşuruk göz kızarması sulanması oluyordu ve bitmek bilmeyen ciğer hırıltı sı ve öksürük. Piskolojim bozulmuştu resmen sürekli hasta sürekli buhar antibiyotik tedavisi ve bu çoçuk iyileşmiyordu. Doktora bi gün dedim antibiyotik verseniz de kullanmıcam diye bi çok postumda da görürsünüz sürekli postlar açtım iyileşmiyor doktorlar alerji diyor ama neye alerji si var bilinmiyor bende toz hava dan oluyo herhalde diyordum ama gittikçe artık bi hafta iyi bi hafta kötü işkence olmuştu artık sürekli serum fizyolojik ile burnunu nefes alsın diye bi bir takla atıyordum. Ve sonunda fark etti ki bu çoçuğu her banyo yaptırdığım da göz kızarıklığı hapşuruk burun akıntısı olduğunu fark ettim bi kere normal bildiğimiz yeşil sabun ile yıkıyım dedim ertesi gün oğlum sapa sağlam 2 haftadır sabunla yıkıyorum oğlumda tık yok belirtiler yok oldu resmen resmen kendi elimle onu hasta ediyormuşum dalin şampuan ile yıkıyarak 2 haftadır yeniden doğmuş7gibi çoçuğum çok vicdan azabı çekiyorum ne antibiyotikler ne buharlar kulnadık meğerse dalin yüzünden bu hale geliyordu çocuğum lütfen dikkat edelim benim gibiler varsa farkındalık olsun diye yazıyorum çok uzun oldu ama kusura bakmayın.