Merve0227 Nurrrrrr233 bunun için hastaneye gitmek lazım ama çok imkanım yok iki bebek var bırakamıyorum 🥴 deprem bölgesi hastanelerimizde karışık olmuş zaten açıkçası özel içinde şuan imkanım yok
Edali87 Merve0227 2.bebe oldu ondan sonra ki çalışmalar icin miydi sorunuz😁 ayyyyyyy bayilazagimmm kardesss kardeş 1 tane yaptik tamam da🤪🤪 korkudan ilismioz bilr masallah size ne diyim az rahat dursaniz🤣🤣🤣
Elaa_gozz Merve0227 doktor değişikliği yapın farklı bir kaç doktora danışın yani bazen birinin dediğiyle birinin dediği tutmuyor en sağlamı bir kaç doktor araştırıp en çok hangi sonucu alırsan onu uygula 😅😅
Asyams Merve0227 Yanlis anlamayij ama prezervatifi belki iliskinin basinda takmadiniz esiniz gelecekken takmis olabilirsiniz zevk suyundan da hamile kalinabiliyor maalesef delikte olabilir tabi hamgi marka kondom ya dava acabilirsiniz o markayi almayalimmm
Edaa_K Ezgi63 ben de spiral kullanıyorum 1,5 yıldır bir sorun yaşamıyorum ama siz hiç anlamadınız mı kaydığını falan 🥴
nazlimsii Merve0227 cezarette kullanıyorum doktorum kesinlikle ilk 6 ay bunu önerdi sonrası için ek gıdaya başlayınca yazz önerdi
Merve0227 nazlimsii burdaki doktorlarda mı sıkıntı var acaba nedense ben ilaç kullananileceğimi burada öğrenmiştim 🥴
Ezgi63 Edaa_K kontrole sürekli gidiyordum 1 sefer kaydı gidip bi daha taktırdım 2.sefer kaydı hamile kalmıştım zaten
Merve0227 Asyams valla biz bi çok marka denedik aslında o yüzdende bilmiyorum burda da hata yaptık aslında napalım olacağı varmış ihtimal de vermemiştim 16 hafta da öğrenmiştim bebişi 🤣🤣
Merve0227 -Eraymoms- 🤣🤣 sen işini sağlama al testini her ay yap yine de ben çok rahattım daha bebiş tekmelerini hissetmesem öğreneceğim yoktu 🤣