Kızlar şimdi 50 gün önce doğum yaptım ve korunmak istiyorum. Spiral için hastaneye gidemiyorum iki bebiş var bebeleri bırakamıyorum. Doğum kontrol hapları varmış emzirme döneminde kullanılan burda çok okudum ama ben doktora soruyorum hayır öyle bişey yok diyor iyice kafam karıştı ne olacak bu durumun sonu ya 🥴