Merve0227 ben nedense korunma yöntemlerinden çok korkuyorum iğne kısır yapıyor denildi haplar düzensiz bir regle sebep olup hormonu bozuyormuş spiral de çok kanama ve ağrı yapıyor denildi burdan da okuyorum birçoğu böyle yazmıştı geri çekilme yöntemi kullanıyoruz şuan buda pek güvenilir bir yöntem değil biliyorum ama napayım işte