gumussoymeltem lohusaligin en dibini yaşayan biri olarak 6. Aydan bildiriyorum hepsi geçiyor o kadar kötüydum ki o ağladığında ben de ağlıyordum ve asssla alisamamistim bide uyumuyordu, göbek bağı geç düştü enfeksiyon kaldı 2 gün yoğun bakımda yattı iyice darmadağın oldum. Hamilelikte göğüs ucum yara olmuştu doğum yaptım sütüm inmedi normal doğum olmasına rağmen. İyi besleyemedigim için sarılık da oldu. Herkes bir şey söylüyordu çok zoruma gidiyordu başaramayacağım bu anneliği diyip duruyordum. Sonra iki gün yoğun bakımda yatınca mastit oldum sütüm indi göğsüm şişti sağım yaptım yaparken göğüs ucum resmen koptu ve kanlı süt sagmak zorunda kaldım acı çekiyordum öyle böyle değil bu sefer de acı çektiğim için emzirmek istemiyordum hiç zevk almıyordum emzirmekten ucunu kavratamıyordum ve insanlar bana yükleniyordu anneciğim hasta yatıyordu yanımda olamadı…Tek başımaydım nasıl alisacagim derken 3. Ayda agulamaya başladı gülmeye başladı ve uykusu felan her şeyi düzene girince dedim ben başarabiliyormuşum demek ki sorun bende değil hormonlarda ve çevremdeki insanlarda. O yüzden geçecek inan bana. Seni şu an çok çok iyi anlıyorum çok iyi bir annesin, bebişinin en güzel annesisin bunu unutma 🥰 Yarın öbür gün gözlerinin içine bakacak gülümseyerek o zaman daha çok bağlanacaksın💋