Hepsi geçecek canım sakın olumsuz seyler düşünme şuan bedenin psikolojin duruma alışmaya calısıyor hormonlar degısıyor tüm bunları hissetmen normal. Etrafında sana iyi gelecek insanlar tutmaya calıs aksi halde agrılar acılar geçiyor ama etrafın saçma sapan cümleleri insanın aklından çıkmıyor