gumussoymeltem seni çok iyi anlıyorum canım. Benim bebeğim çok zor bir bebekti kolik reflü hiç uyumaz emmezdi çok uğraştırırdı. Sürekli ağlardım tek başıma kalmaktan çok korkardım. Şuan 3.5 aylık 3. Ayda hafifledi çok şükür ağlamalarım. Gerçekten lohusalık dönemi çok zor ama geçiyormuş. Bende hiç geçmeyecek sandım sürekli ağlıyorum diye herkes bir şey söylerdi ama elimde değildi. Bakamıyorum yapamıyorum benimseyemedim diyip dururdum. Daha neler neler. Ama çok şükür geçti. Zor bir süreç ama geçecek merak etme şuan 3.5 aylık gülücükler saçıyor o seni yavaş yavaş anlamaya başlayacak sen de onu anlayacaksın ondan sonra senden iyi kimse bakamayacağını da anlayacaksın. Ben hep annem çok güzel bakıyor ben bakamıyorum yapamıyorum diyordum şimdi o anlamıyor ben anlıyorum kızımın ne istediğini çok şükür. Uzun uzun yazdım çünkü bende çok ağladım çok zor geçirdim. Geçecek canım biraz sabır 🥰