Alparslanim1 bende tek başıma atlattım herşeyi eşim bütün gün işte geldiğinde yemek ye topla diyene kadar çocuk yatıyor oluyordu hareketlenmeye başlayınca birlikte uzun vakit geçirmeye başladı oyun oynuyorlar şimdi babacı zaten bizim bebe sabah gözünü açar açmaz insan baba diye güne başlar mı öyle akşam son kelimesi bile baba işi düşerse anne çabuk büyüyecek anlamayacaksınız dediğim gibi herşeyi kabullenip tadını çıkartın emin olun daha güzel geçecek birde havalar ısınıyor artık dışarda gezdirip temiz hava aldırın eve gelip rutinleri yapıp öyle uyutun uyku kalitesi artar dışarda emzirebilirim derseniz ya da sağıp yanınıza alıp veririm derseniz dışarda da uyku saati geldiğinde uyutabilirsiniz oğlum küçükken bebek arabasında ya da arabaya bindirir bindirmez pusette uyurdu hemen büyüdükçe aramaya başladı yatağını kucağımda uyutuyordum pış pışla bahçede kucağımda uyutup bebek arabasına yatırdığım oturup arkadaşlarla vakit geçirdiğimiz çok oldu 9 aylıktı yaz zamanıydı mesela şimdi daha kolay uyuyabilir destekle de olsa temiz hava da