Ezgi-123 melek uykuda burcu meraklıdan aldım burda herkes öneriyordu instagramdan memnuniyet mesajlarına falan baktım o şekilde karar verdim çünkü gerçekten destekle uyuması beni çok yoruyordu çok şükür atlattık bir buçuk ay olacak nerdeyse yeni yeni oturuyor tek sıkıntı dışarda bebek arabasında uyuyamaması yani dışarıyı çok sevdiği için uyku arkadaşını versem bile uyanık etrafı dinliyor onun dışında memenın kaldım ama bebek ağlıyor yani bilginiz olsun