AlpEge04-01 bana da çok dediler öyle kulak asmayın. Ki öyle olsu diyelim yaoacak bişey yok siz yine de her zaman memeyi reklif edin vaz geçmeyin. Ben de bi 20 gün kadar sağdım verdim işin aslı artık bana tak dedi inat edicem memede dedim. Açlık sinyallerini iyice gözlemledim en ufak sinyalde agucuk gucuk derken tıktım memeyi ağzına, poposuna pıt pıt yapa yapa dolaşarak emzirdim. Özellikle uykudan sonra memeyi çok uğraştırmadan tutuyordu ama. Gece beslenmeleri hep memeyle devam etti benimkinin. Sadece gündüzleri sağıyordum. Bunu da şuna yoruyorum; 3. Ayda bebeğin derdi memeyi istememek değil, gündüz memeyle ilgilenmek yerine etrafı keşfetmek, görmek, bakmak istiyor. Biberonla almasnın sebebi de memeden daha kolay ve değişik gelmesi. Döndü benim tamamen memeye, belkide çocuk zaten dönecekti bilemiyorum. 3. Ay deliliği sonuçta