Lutfiye_yangoz merhabalar meme reddi in sebepleri vardır. Bebekte alerji, kulak ağrısı, büyüme ataği, emzik biberon kullanımı, genelde bu sekilde oluyor benim.bebehimde 2.5 aylıktan başladı 4 ayın ortasına kadar meme reddi yaptı alerjisi vardı ve büyüme ataği geçiriyormus hiç pes etmeyin farklı odalarda emzirebilirsiniz iyice aciksin öyle verin hiç zorlamayın zorladimca inatlasiyorlar