Lutfiye_yangoz Merhaba bende kızım iki aylık olmadan yaşadım bu durumu. Gündüzleri memyi ittiriyordu ağlıyordu istemiyordu, ilk zamanlar ayakda emzirmeyi falan denedim ama sonra zorlamadım, çünkü geceleri güzel emiyordu. İki hafta böyle devam etti sonra atak haftası geçince normal emmeye başladı. Şimdi ikş aylığız bakalım umarım tekrar olmaz ama üçüncü ayın atak haftası çok uzun sürüyormuş. Hiç zorlama aç kalınca kendi emmek isteyecek, doktor kontrölünde baktık kilo almış okadar az emmeye bende şaşırdım, pes etmedim aç kalır diye düşündüm ama zorlamadım, zorlayınca hiç istemiyorlar. Kızım çok kısa emer bazen 7 dakika bazen 10dakika ve sık sık emmez, ama mamaya başlamadım doktor kilo alımı iyi dedi.