Lutfiye_yangoz doğumdan beri uğraşıyorum ben de hala pes etmedim, 3 ay 18 günlük. Ama son 15 gündür mama da veriyorum artık. Açlıktan ağlıyor, inat etmiştim ama kıyamadım. Gece sürekli emiyor, gündüz ise sadece uykuluyken. Onun dışında mama vermeye başladım. Sabrım kalmadı çünkü, çok zor bir süreç. Ya topta zıplayarak ya ayakta emiyor. 6.5 kg ağır geliyor artık taşımak. Bizim red sebebimiz tazyikli olması