berkinannesi_ en iyi ateş ölçer kulaktan ölçülenmiş. Hastanede bile bazen alından bilekten ölçen yanlış çıkabiliyoe ki geldi başımıza. Bebeğimin 39 ateşiyle gittmiştik kustu hemen en yakın acile gittik orada alından ölçenle bakıp şuan 37 lerde sırada bekleyin dediler. Tam ölçmeyebilir dediler utanmadan birde. Dedim titriyor bebeğim bişey olmaz bekleyin sırada dediler. Sonra beklemeden ilçeden ildeki hastaneye gittik oranın acilinde bir ölçtüler 39 hemen serum taktılar da düzeldi çocuğum kovidmişiz. Sonra sordum araştırdım bu ateş ölçerlerin hangisi daha net diye en garantisi kulaktan ölçer dediler. O yüzden onu tavsiye ediyorum. Örnekleyici şekilde anlattım nedense kendimi tutamadım hahah kusura bakmayın.😅😊 Bu arada biz ateş ölçerimizi çoookkk önceden alından almıştık markası Comedones diye birşey, bilseydik kulaktan ölçeni alırdık ama almış olduğumuz için kullanıyoruz. Tercih sizin, kolay gelsin.😊