berkinannesi_ ben koltuk altı medisana kullanıyorum sorun yaşamadım. Ama 1 dkk gibi bir süre durması lazım. Bebeği tutmak çok zor. Kızım 1 yaşında en hareketli döneminde durmuyor.
Babam aile hekimi, kulaktan ateş ölçer almamı söyledi. Muhtemelen alacağım. Marka olarak ta bir sürü marka kullandı. İyi bir marka olsun yeter ki dedi. Braun gibi