berkinannesi_ ben de omron koltuk altı kullanıyorum. Uyarı sesi geldiğinde ateş ölçeri çekip alamıyorum çünkü ateş yüksekse artmaya devam ediyor. Bekliyorum mecburen. Bebek için süre uzun. Memnun değilim. Hastanede düşük çıkması belki giderken hava aldı, dışarı daha serin belki iyi gelmiştir gidene kadar düşmüştür. Ama omrona pek güvenemiyorum