Damlabuyuk 3 ayda 3200 gr almış aya vurduğunuzda gayet iyi bir rakam maşallah diyelim, benim kzıım 2800 dü 3 aylıkken 5650 olmuştu benim gayet iyi diyordu doktoru, aynı şeyleri bende yaşadım hatta parkta yaşlı bir amca emzirmiyormusun falan diye sordu insanlar fazlaca hadsiz umursamayın