Damlabuyuk bizimde 3 aylıkken 5880 di canım üstelik 3570 doğmuştu oğlumda süt alerjisi vardı reflü vardı çok zor kilo aldı şimdi de yürüyo hiç durmuyo zor kilo alıyo şuan 11 buçuk aylık 9600 benim oğluma da zayıf diyolar aman napalim bizim yavrularımız da minyon 🥰 hem maşallah senin bebeğin gayet güzel kilo almış diyenleri hiç takma canım benden sana tavsiye 🤗 sadece sağlıklı olsun yeter 🌺