Damlabuyuk ya benim bebeğim genetik olarak çok uzun boylu ve kilosu önden gidiyor kilosunu boyu nedeniyle göstermiyor herkes kinayeli kinayeli doysunda kilo alır biraz zayıf öyle böyle saçma laflar söylüyodu sizinkide gayet normal aylıkkilo alımı normal diyosa doktor insanları bukadar takmayın kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir genetik faktörleride göz önüne koyun ve her bebeğin gelişimi kendine özeldir nedir bu milletten çektiğimiz ya