Kzbnnzmkrm rota ishal kusmave ateşin bir arada görülme durumu. Bundan korumak iÇin bebeklerimizi yaptırılması tavsiye ediliyor. 3 yaşına kadar rotaya yakalanma durumları var bebeklerin. 3. Aydan sonra yapılması önerilmiyor çünkü bagırsak düğümlenmesine sebep oluyor. Aşının iki çeşidi var ikisi de aynı etkiyi görüyor birisi 3 doz birisi 2 doz. 3 doz yaptırmak isterseniz 2-4-6 aylarda yapılıyor. 2 doz olanı tercih ederseniz 3-5 aylarda yapılıyor. Aşıyı yaptırıp virüse yakalama durumu elbet yaşanabiliyor ama en azından bu durumu en aza indirgemiş oluyor aşı. Eğer aşı yaptırmayı düşünmüyorsanız ya da 3. Ayı bittiyse geç kaldıysanız hijyene daha çok dikkat etmek gerekiyor. Doktorumdan bu yönde bilgi aldım. Sizin dediğiniz gibi iltihap enfeksiyon gibi durumlarda işe yarayan bi aşı türü degil maalesef.
umarım yardımcı olabilmişimdir