Yaptırmadım, doktorum yaptırma dedi. Her doktor yaptır diyor diye bir şey yok. Hatta bizzat kendisi konuyu açtı ve yaptırtmadı bize. Ama açıklaması da vardı Kanlı ishale sebep olabilir sizin bebekte o yüzden pas geçelim bu aşıyı dedi. Her bebek farklıdır doktor ne derse odur. Tüm bebekler sağlıklı olsun hiç bir anne de üzülmesin 🥰