Aysecakan65 nasıl gerekli değil dersiniz ki... hastanede rota virüsünden yatan onlarca çocuk gördüm. Ücretli olduğu iÇin öyle deniyor. Hastanede bebeğimin yattığı süre içerisinde virüs kaptı ishal oldu kusması vardı tek Ateş yoktu tetkikler sonuçlanana kadar hop oturup hop kalktım rota değildir inşallah diye dua ettim. Şükür rota değildi. Bebegin o kadar sıvı kaybetmesi hasta olması ve hastaneye düşmek Allah kimseye yaşatmasın. 3. Ayımızı bekliyoruz yaptırmak iÇin. Yaptırıp kafam rahat etsin çocuğum hasta olmasın diye gün sayıyoruz. Gerekli degil demeden önce lütfen araştırın