Aysecakan65 rota aşısınin an etkiler yine rota hastalığıdır. Ateşcjusma ishal ayapar. Şimdi daha ağır geçirmesin bilmem ne diye yapılıyor diyenler var. Hasta olmayacak belki çok hafif atlatacak çocuğa mikrobu veriyoruz sonra iyileşsin diye ilaç veriyoruz. Prospektüsünde daha ağır yan etkileri de var tabiki sağlıklı çocuğa bunu yapmayacağım. En doğalı yakalanırsa kendisi geçirip bağışıklık kazanır kesin hasta olacak diye bir durumda yok siz farketmeden bile vücudu antikor üretmiş bağışıklık kazanmış olabilir. Anne sütüyle alabilir dizin öyle geçirdiğiniz rahatszılık varsa..
menenjitte rotada yaptırmayacağım menenjit bexero ve diğeri 10 yaş altı çocuklarda henüz teşhis edilip onaylanmamış prospektüsünü araştırabilirsiniz @vitamingiller ce @asıhakkınsabilinmeyenler instagramdan aşı prospektüslerini yan etkilerini ve aşı sonrası annelerin yaşadıkları doktorların ısrarla aşıdan değildir demelerini okuyun.
Aşı karşıtı değilim. Lütfen aşısız çocukmu olur sizin yüzünüzden hastalık arttı diyecekler yazmasın cevap bile vermeyeceğim. Aşılanmış çocuklar aşısız çocuklara mikrobu bulaştırır bu yüzden kkk ve su çiçeği gibi aşıları yapılançocuk aşı yapılmamış gebe bebek vs 6 hafta uzak tutulmalı hastalığı yayar bulaştırırlar.
bunlar araştırmalarım sonucu elde ettiklerim fayda ve zararlarını araştırarak çocuğum için en iyi kararı vereceğim. Sizde araştırın sevgiler ☺️