gulsenkonakli Deletedmom277 mantalin canım, posalarını da atıyorum içine geniş pipetle gidiveriyor mideye😍😂
Kbraugur Deletedmom277 ben 4,5 yıldır philips kullanıyorum bekarken philips küçük ev aletlerinde çalışıyordum hediye etmişlerdi düğünümde çok memnunum 👍🏻 Fiyatına hiç bakmadım ama sanırım biraz pahAlılar 🙄
Derinminakolay Deletedmom277 bende 2 tane isterseniz ücretsiz yollayabilirim en azından işimiz görülsün
Deletedmom277 Derinminakolay Ya çok naifsiniz çok teşekkür ederim bu güzel düşünceniz için ama imkanım var almak için belki imkanı olmayan biriyle karşılaşır hediye edersiniz. Ama çok teşekkür ederim ☺️
fatima Deletedmom277 valla tanıdığım bim markasını aldı kiwi sanırım, oldukça memnun bi bakın, elektronik aletler biraz şans içi açıkcası 🌸
Hilalasya Deletedmom277 ben Arçelik kullanıyorum çok memnunum geçen yıl uygun fiyata almıştık tavsiye ederim
Deletedmom277 Hilalasya Arçelik arzum bir de bosch da iyi yorumlar var. Bugün bosch markaya baktım ama almadım çünkü dünyanın en kararsız insanıyım 😀
Deletedmom115 Deletedmom277 Bosch meyve sıkacağını bilmem ama bosch'un bütün ev aletleri gerçekten çok iyi ve kaliteli. Çünkü her şeyim bosch ve çok memnunum. O da bosch olduğu için bence güzeldir. 😂
Deletedmom277 Deletedmom115 Barbaros’un kız iken ki 😅 (bekarlıktan kalma) çamaşır makinesini kullanıyorduk bosch markaydı. Bozuldu bir pompası değişilecek 830 tl dedi makine alsak daha iyi 😅 bizde yenisini aldık memnunuz markadan çünkü