Deletedmom277 biz kuvings diye bir marka aldık. Sanırım kore malı. Biraz pahalı ama gerçekten hakkını veriyor. Biz bebek yokken, bayağı araştırarak almıştık, 3 sene oluyor, sık sık da kullanırız, hem meyveyi çok güzel sıkıyor, hem temizliği kolay. Kayınvalidemde braun var aynı performansı almıyor. Meyveyi parçalayarak değil ezerek sıkıyor bizdeki. Ben tavsiye ederim.