Deletedmom277 bazen posası biraz ıslak kalıyor ama biz çok memnunuz
2 yıldır kullanıyorum sorun yaşamadım , elma , portokal , havuç , şeftali , mandalina sıktım
katı katı oluyor 😊
ayrıca bebekler için sebzs vs sıkan da olmuş ben henüz denemedim bebeğim 10 aylık olmak üzere
yaşında sonra meyve suyunu onda yapmayı düşünüyorum