Eylul_efe_mom Sareberfin kahvaltıda mevsim meyveside yiyebilirsin şeker isteğini azaltabilir bide öğle aciktigin zaman kuru yemiş veya meyve ve yoğurt tüketebilirsin kızın kaç aylık peki emziriyor musun?
yamans Eylul_efe_mom emziriyor musunuz? 3 kilo falan vermem lazım ama emzirdiğim için uzun saatler aç kalmaya korkuyorum
Eylul_efe_mom yamans evet emziriyorum ben hiç aç kalmıyorum 2 gün kabak detoxsu deneyebilirsin güzel ödem atıyor
PamukPrensesannesii Eylul_efe_mom ben 1 ayda 5 kilo verdim. Offf çok zor kilo veriyorum buda moralimi bozuyor 😔
Eylul_efe_mom PamukPrensesannesii aslında iyi vermişsin ama yinede diyosan şekeri ekmeği asitli içecekleri çıkarıp spor eklediysen hayatına yinede bu sonuç seni memnun etmiyorsa dahiliyeye gidip kan değerlerine baktır derim
kasimonbes Eylul_efe_mom bende basladim ama diyetisyen programiyla. Suan benimki de aralikli oruc gibi olacak sabah 9 da suyunu ic kayisini ye 10 da kahvaltiya basla 7 de bitiyoruz dedi. Bugun basladim suan 81.65 kg. Hedef 65 kg. Gelsin eksiler ❤️
Merve4126 Eylul_efe_mom kuzum bnmkidr 17 aylik matcha çayı aldım cilekli ama emiyor diye kullanmaya başlamadım dha sence sakınca olur mu bnde başlamak istiyorum ona
PamukPrensesannesii Eylul_efe_mom şekeri ve ekmeği tamamen bırakmadım ama azalttım. Asitli içecek zaten tüketmiyorum. Ama bunları tamamen diyet listemizden çıkarırsak daha sonra yemeye başlayınca daha çok kilo aldiracagini duymuştum :)
Eylul_efe_mom Mamaaaaa Gamzeparlak1 ben zayıflama detoxu kullanıyorum iştah kesmesi ve ağız kuruluğu yapıyor günlük 5lt su ictigimde oluyor
Mamaaaaa Eylul_efe_mom Benimde başlamam lazim inanılmaz çikolata tüketiyorum ve kahvaltıda bir ekmek kilo aldığım için çok üzgünüm nasıl doyarım böyle bilmiyorum. Yulaf falan doyurucu sanırım ama hiç bilmiyorum nasıl yapılır nasıl yenir