Eylul_efe_mom bizde eşimle diyetisyen eşliğinde aralıklı oruca başladık bakalım eşim full motive ama ben nooo 😂 10da yeşil çay 12de kahvaltı 1 ve 3 te ara öğün 7de yemek. Asla ekmek pilav vs yok akşam yemeklerinde, kahvaltıda haftanın 3 günü 1 dilim ekmek var diğer günler yok. Çok zorlandım bildiğin aç geziyorum ama değer bence 👙💪🏼