Bende bermek istiyorum düne kadar çabalıyordum dikkat ediyordum ama dün eşim sagolsun pazarolunca hdi hadi derken yine bozduk bende şeker bagımlılıgı var resmen çikolata yemeden curamıyorum özellikle sabah kahvaltısında yicek birşey bulamıyorum resmen sanki doymuyorum onu yemezsem ne yicegimi bilemiyorum sabah 9gibi kahvaltı aksam 6 7gibi yemek sonra yeşil çay içiyordum eger aşırı acıkırsam öğlen cok az atıstırıyordum veya suyla kahveyle sütle geçiştiriyordum ama yeşil çayışçince kızım geceleri uyuyamaz oldu sürekli kıvranıp gazsorunu yasıyorduk ondanmı acabadiye düşünmedim değil yani sizce dolunuyormudur bilemedim