Eylul_efe_mom ben de 1 haftadır yapıyorum 2 kg kadar azalma var sezeryan göbeğim de indi . Ama ben emzirmiyorum bebeğim 5.5 aylık ve emmiyo . 12,1 e kadar su bitki çayı vs geçiştiriyorum . 12,1 de kahvaltı yapıyorum ekmeksiz tatlı türevsiz saat 4 gibi kahve içiyorum Nescafe Gold. 6,7 gibi yemek yiyorum ne varsa ekmeksiz ve kontrollü . Gece 12,1 gibi yatıyorum kızım uyumadığı için ve o saate kadar birşey yemiyorum su çay ile geçiştiriyorum . Spor ile desteklemeyi düşünüyorum en azından ip atlasam bile kâfi çünkü kızım durmuyo onunla spor çok zor 😬