Arkadaşın bebeği,3 aylık,3300 kilo. Kalp sorunu var ve bir kez olsun az mı çok mu diyen birisi olmadı. Agzinda ki tek cümle sağlıklı olsundu. Sizin yaptığınız nankörlük. Birde buraya gelip yazmanız daha fena. Gidin kilo egonuzu başka yerde tatmin edin. Burasi hic yeri değil.