Doktor normal diyorsa ki Tıp otoritelernin belli ölçeğinden geçmiş bir bebek olduğundan doktor normal diyodur, üstüne persentil eğrisi yapmışlar bunu da data girerek ebeveynlerin bile hesaplayacağı duruma getirmişler. Bunları hepsi tü kaka buk çünkü. Forumda elime gıdısı gelmiyor dötü avucumu doldurmuyor hay allah neden ki zatıf mı benim çocuğum diye en uzağa hangimiz işer mavrası geçiliyor.
Sonra aksi şeyler yazılınca
-ay sizde hep linçleyin, merak edip sorduk, mutsuzsunuz, az gidin kocanız sizinle ilgilensin gibi ezber bir gram yratıcılık içermeyen bayat bayat hakaretler.
Merakınızı tıp bilim dünyası aydınlatıyor zaten. Egonuzu tatmin edeceğiniz yer de buradaki kadınlar sadece. üzülür mü sinirlenir mi endişesi duymadan ‘ayyyy bilemedim kiii bana biraz şey geldi’…
Ama yine de formülü vereyim. Ekmek arası lahmacuna adana kebabı bol soğanlı ve bulgur pilavlı.