Kuzum11 Google de persentil eğrisi siteleri var bilgilerini girip bakabilirsiniz durumuna.
Benim bebeğim 3. Aylık doğum kilosu sizle aynı, şu am kilosu sizden da daha düşük. Eşim kilosunun gayet normal olduğunu söylüyor (doktor kendisi) tombul bebek olmasını da beklemiyoruz.