Kuzum11 benim bebeğim 37+0 haftalık 2780 gram doğdu 2600 lere kadar düştü. 1 ay sarılık sürdü. 40′ı çıktı öyle geçti. Yoruldum bunu yazmaktan ama. 2 aylık 6 kilo olmuş benim bebeğim 3 aylık 6 kilo bile değil şimdi benim endiselenmem mi gerekiyor? Doktorunuz iyi demiş. Ayrıca başka bebeklerle kıyaslamayın fazla almış işte şimdi benim bebeğim de o kiloda doğdu ama 3 ay olmasına rağmen sizin bebeğinizin kilosunda değil oturup ağlayım mı. Her bebeğin gelişimi farklıdır. Burada çoğu kişi tecrübeli çok bilgi alıyoruz evet ama buraya yazarak kilosunun iyi olup olmadığına karar veremeyiz. Bence endişelenmeyin hani daha az kiloda olsa anlayabilirdim ama maalesef dalga geçiyorsunuz gibi geldi. Doğar doğmaz çocuğumu emziremedim bile sagdim gönderdim yenidoğana. Öğlen doğdu kısacık bir ten teması sonra akşam 7 de ancak gördüm. Bazı şeyleri bazı insanlar abartıyor belki gerçekten endişelenmissinizdir ama o sondaki gülme emojisi her şeyi anlatıyor..