Kuzum11 doktorundan emin değilsen değiştir. Doktorun iyiliğini kötülüğünü de inşallah sadece kiloya yaptığın yorumdan çıkarmıyorsundur.
Ayrıca 3 aylık bebek tabi ki küçük olacak, ne olmasını bekliyorsunuz. İlla boğum boğum olsun aralar pişik mi olsun, ne istiyorsunuz bu bebelerden. Kilosu ortalamanın üstünde işte, gözüne ne görünürse görünsün.